Циганок Ганна Миколаївна

Ганна ЦИГАНОК у проєкті є координатором/ експертом/ консультантом/ дослідником/ викладачем.
Ганна ЦИГАНОК – кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов СНАУ. Її досвід викладацької та наукової роботи становить 15 років. Дисертаційне дослідження було присвячено розвитку української фонетичної термінології ХХ – початку ХХІ століття. Вона має близько 45 публікацій за темами наукового дослідження. Низка публікацій стосується філологічного напрямку української фонетичної термінології, міжкультурної комунікації в цілому й міжкультурного аспекту викладання іноземної мови у ЗВО, що індексуються в міжнародній науково-метричній базі Web of Science.
Ганна ЦИГАНОК викладає дисципліни «Українська мова як іноземна» для слухачів підготовчого відділення й студентів 1-4 курсів усіх факультетів; «Поглиблена іноземна (англійська) мова», «Іноземна (англійська) мова (Вибірковий компонент)».
Їй належить важливий внесок у розробку та впровадження проєкту Еразмус+ Жан Монне Модуль «Лінгвістичний вимір поняття «безпека» як основної складової концепції безпечного освітнього простору: європейський досвід» №101094386 — EUSPACED — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCHRSCH.
У 2022 році взяла участь у міжнародних науково-практичних конференціях за темою проєкту з доповідями: «A safe educational environment as a component of European values» (Learning and Teaching: during War and Peace: Conference Proceedings of I International Youth Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, Ukraine, 10 November, 2022)); «Educational environment security: Axiological aspect» (NAUKOWE Z ESZYTY tom 21, rocznik XI №1, Sucha Beskidzka, 2022)); «Ways of overcoming various types of threats to the information and educational space by international students» (All-Ukrainian scientific and practical conference for the Day of Ukrainian writing and language, (Chernihiv, Ukraine, 18 November, 2022)).
Під час викладацької діяльності як з українськими, так і з іноземними студентами Ганна ЦИГАНОК забезпечує впровадження проєктних заходів щодо вивчення фундаментального компоненту європейських цінностей – концепту безпека у його діахронічному та міжкультурному розвитку, розширення сучасних міждисциплінарних знань про цей феномен та розуміння ролі, яку відіграє безпека у розвитку когнітивних здібностей українських та іноземних студентів зокрема та її місце в міжкультурному освітньому просторі загалом.
Ганна ЦИГАНОК займається координацією робіт з мікроменеджменту проєкту, підготовкою планової та звітної документації та створенням контенту для інформаційної підтримки проєкту. Разом з Ольгою БЕРЕСТОК відповідає за ведення інформаційного каналу EUSPACED в Telegram, веб-сторінки проєкту на офіційному сайті СНАУ та веб-сторінки y Facebook з метою розповсюдження інформації щодо виконання завдань кожного робочого етапу проєкту. За допомогою ведення соціальних мереж вдається популяризувати європейський досвід у контексті безпечного освітнього простору та привертати увагу громадськості до актуальних проблем безпечного освітнього простору. Це формує інтерес до вивчення лінгвістичного виміру поняття «безпека» як ключової складової концепції безпечного освітнього середовища.
Ганна ЦИГАНОК разом з авторським колективом проєктної групи бере участь в укладанні силабусів та навчально-методичних ресурсів з дисциплін, передбачених проєктом EUSPACED. Бере активну участь у розробці україномовного спецкурсу «Зимова академія для викладачів ВНЗ: впровадження безпечного освітнього простору для іноземних громадян на прикладі країн ЄС» та акредитованого курсу «Концепція безпечного освітнього середовища» для іноземних студентів профільних факультетів СНАУ.
Ганна ЦИГАНОК спільно з учасниками проєктної групи займається підготовкою та організацією Всеукраїнського соціолінгвістичного семінару «Поняття «безпека» в науковому та міжкультурному вітчизняному (українському) та європейському дискурсах» задля об’єднання та підтримки українських та іноземних фахівців у контексті формування професійної мережевої спільноти з метою обговорення актуальних наукових проблем, обміну досвідом та науковими розробками.