ОЛЬГА БЕРЕСТОК у проєкті є експертом / консультантом / дослідником / викладачем.
ОЛЬГА БЕРЕСТОК – викладач англійської мови, старший викладач кафедри іноземних мов СНАУ. Досвід педагогічної, викладацької та наукової роботи становить 32 роки.
Напрямками наукових досліджень за роки роботи на кафедрі іноземних мов СНАУ були: навчання дорослих у системі неперервної освіти; застосування ІКТ у дистанційній освіті; мотивація студентів у процесі вивчення іноземної мови у нелінгвістичному вищому навчальному закладі; лінгвістичний вимір поняття безпеки як ключової складової концепції безпечного освітнього середовища: європейський досвід. ОЛЬГА БЕРЕСТОК має близько 50 публікацій за темами наукового дослідження, 22 навчальні та навчально-методичні посібники, є автором близько 10 навчальних курсів, створених для дистанційного навчання у системі Мудл.
ОЛЬГА БЕРЕСТОК викладає дисципліни «Іноземна (англійська) мова» «Іноземна (англійська) мова професійного спілкування», «Поглиблена іноземна мова», «Англійська мова (вибіркова дисципліна)», «Ділова іноземна (англійська) мова».
У педагогічній діяльності ОЛЬГА БЕРЕСТОК використовує дослідницькі методи, що сприяють забезпеченню умов для активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, реалізації творчого підходу до вирішення проблем та завдань, глибоких узагальнень і систематизації матеріалу, досконалішого формулювання ідей, висновків і нових гіпотез.
Виконуючи функції секретаря Методичної ради Біолого-технологічного факультету, ОЛЬГА БЕРЕСТОК веде протоколи засідань і всю документацію Методичної ради, забезпечує доведення рішень Методичної ради до структурних підрозділів університету.
Низка педагогічних досліджень за тематикою наукового дослідження кафедри, проведених ОЛЬГОЮ БЕРЕСТОК разом з командою науковців кафедри у Сумському національному аграрному університеті у 2020-2021 роках, стали основою для публікацій у виданнях, що індексуються в міжнародних науково-метричній базі Web of Science, а саме:
1. Measurement and Assessment of Virtual Internationalization Outcomes in Higher Agrarian Education. Postmodern Openings (2020) , 11(1 Supl 1), 78–92. https://doi.org/10.18662/po/11.1sup1/124/.
2. Multifaceted Problems of Intercultural Adaptation: A Case Study of Chinese Students in Ukraine. Brain. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience (2020), doi: http://dx.doi.org/10.18662/brain/11.1/22.
3.Dual Nature of Students’ Knowledge Formation in the Pandemic Period: Pedagogical and Psychological Aspects. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, (2021). 13(3), 246-261. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/450.
У 2022 році взяла участь у роботі та підготувала матеріали для виступу та публікації у низці Міжнародних науково-практичних конференцій за темою проєкту «Лінгвістичний вимір поняття «безпека» як основної складової концепції безпечного освітнього простору: європейський досвід. / «The linguistic dimension of the notion “security” as the key component of the concept of a safe educational space: the European experience» (101094386 – EUSPACED - ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH), а саме:
1. Teaching the European values in Higher educational establishments in Ukraine. Міжнародна науково-практична конференція Академії Державної пенітенціарної служби « Інтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи» (14.11.2022, м. Чернігів, Україна).
2. Ways of forming algorithmic response to language safety threats in conditions of increased risk. II Міжнародна науково-практична онлайн конференція Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та університету Лусофона (Португалія) « Корпус та Дискурс»(29.11.2022, м. Київ, Україна),11.
3. Language security as a guarantee of preserving the spirituality of the nation in today’s conditions. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Духовно-інтелектуальне виховання і навчання в XXI столітті» Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, Київського університету імені Бориса Грінченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Тернопільського обласного комунального Інституту післядипломної педагогічної освіти, Всесвітнього наукового ноосферно-онтологічного товариства (США), Чанчуньського університету архітектури (Китай), університету Кардіфф Метрополітан (Великобританія) (17.11. 2022, м. Харків, Україна).
ОЛЬГА БЕРЕСТОК є учасником авторського колективу з розробки навчально-методичних ресурсів, передбачених в межах проєкту, зокрема матеріалів для проведення соціолінгвістичного семінару, конференцій, круглих столів; підготовки публікацій: навчально-методичних посібників, конспектів лекцій, збірки навчальних програм, матеріалів конференцій; проведення наукових лінгвістичних та міждисциплінарних досліджень щодо впливу деривації первинної адаптивної потреби людини у безпеці на її когнітивні здібності та способи корегування такого впливу; розробки та впровадження спецкурсу для викладачів «Зимова академія для викладачів ЗВО: впровадження безпечного освітнього простору іноземним громадянам на прикладі країн ЄС».
ОЛЬГА БЕРЕСТОК спільно з Ганною ЦИГАНОК та Людмилою БАЙДАК бере участь у підготовці всеукраїнського соціолінгвістичного семінару «Поняття «безпека» у науковому та міжкультурному вітчизняному та європейському дискурсах», метою якого є формування професійної мережевої спільноти для обговорення актуальних проблем організації безпечного освітнього середовища, обміну досвідом і науковими розробками.
ОЛЬГА БЕРЕСТОК відповідає за ведення інформаційного каналу EUSPACED в Telegram та сторінки проєкту на офіційному сайті СНАУ з метою розповсюдження інформації щодо виконання завдань кожного етапу проєкту, а також контенту, спрямованого на ознайомлення якнайширшого кола слухачів з матеріалами стосовно просування культури безпеки в галузі європейської інтеграції / європейської сфери безпеки в освітньому середовищі, а також стимулювання досконалості в навчанні та дослідженнях європейської безпеки.